Resmi açıklama geldi: Ermal Krasniqi artık Amedspor'da
Süper Lig'de yeni sezona iddialı bir kadroyla girmeyi hedefleyen Amedspor transfer çalışmalarını sürdürüyor. Yeşil-kırmızılı ekip, sağ kanatta görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladığını resmen duyurdu.
Haberin Özeti
- • Süper Lig'e iddialı bir kadroyla girmeyi hedefleyen Amedspor, transfer çalışmaları kapsamında Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı.
- • Yeşil-kırmızılı kulüp, sağ kanat pozisyonunda görev yapan hücum oyuncusu Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalandığını resmen açıkladı.
- • Amedspor, Krasniqi'nin hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle takıma önemli katkılar sağlamasını beklediğini belirtti.
Yeni sezonda Süper Lig'de mücadele edecek olan Amedspor, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Yeşil-kırmızılı kulüp, 2026-2027 sezonu planlaması kapsamında hücum oyuncusu Ermal Krasniqi'yi renklerine bağladı. Kulüpten yapılan açıklamada, futbolcuyla 2+1 yıllık sözleşme imzalandığı bildirildi.
Kulüpten resmi açıklama
Amed Sportif Faaliyetler tarafından yapılan açıklamada, Ermal Krasniqi'nin hücum hattındaki hızı, teknik kapasitesi ve etkili oyunuyla takıma önemli katkılar sunmasının beklendiği belirtildi.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Kulübümüz, 2026-2027 sezonu kadro planlaması kapsamında, hücum hattında sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalamıştır. Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi'nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Yeni transferimiz Ermal Krasniqi'ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz."
Bakmadan Geçme

